Te Fajne Urodziny - 1. rok agencji TFM Data: 25-07-2022 o godz. 13:18:51 Temat: Info
Ten Fajny Management
(TFM), dynamicznie rozwijająca się agencja z branży influencer
marketingu, w lipcu obchodzi 1. rocznicę działalności. Firma wystartowała z dwoma twórcami,
którzy jej zaufali, dziś jest ich już 28.
W pierwszym roku TFM postawił na zbudowanie wiarygodności, by zaprezentować know-how i
doświadczenie w obszarze profesjonalnych usług managerskich. Najistotniejsze było zdobycie
zaufania twórców internetowych, do grona których należą dziś, m.in. Edzio Rap, Honorata Skarbek
czy Anastazja Maciąg. Właśnie ci artyści występami muzycznymi wzbogacili urodzinową uroczystość
w warszawskim Klubie „La Playa”, na którą wczoraj licznie przybyli klienci, influencerzy i
przedstawiciele mediów.
(Anastazja Maciąg)
(Edzio Rap)
(Honorata Skarbek)
– Ciężka praca całego zespołu i ogromna pasja, jaką darzymy pracę menedżera, spowodowała, że
zamykając ten rok, czujemy ogromną satysfakcję i motywację do kolejnych działań. Oferujemy
klientom unikatowe i kompleksowe rozwiązania w obszarze influencer marketingu, jednocześnie
wspierając twórców w swobodnym rozwoju – podkreśla Mateusz Bill, współzałożyciel TFM.
Założeniem strategicznym agencji TFM jest świadczenie coraz bardziej zaawansowanych usług, w
oparciu o jakość, dopasowanie i kreatywne pomysły. Do sukcesów w pierwszym roku firma zalicza
pozyskanie rozpoznawalności w branży, stabilną pozycję i zadowolenie klientów.
Indywidualny rozwój twórców
TFM rozpoczął działalność z dwoma podopiecznymi, Rafałem Gęburą, autorem programu „7 metrów
pod ziemią” na YouTube i Kamilem Szymczakiem, miłośnikiem dynamicznego stylu życia. Obecnie
grono twórców tworzy 28 osób. Misją firmy jest traktowanie każdego wyjątkowo, dlatego zespół TFM
powiększył się o nowych managerów, by zapewnić każdemu influencerowi kompleksową obsługę.
– Zależy nam na jakości, dlatego w tym momencie ograniczamy liczbę naszych podopiecznych do
maksymalnie 30-tu i tej granicy nie chcemy przekroczyć. Najważniejsze dla nas jest to, aby twórca
rozwijał się, a skupienie na jednostce sprawia, że budujemy jej wartość i podkreślamy indywidualność
– zaznacza Mateusz Bill.
TFM jako marka pozyskała silną pozycję w mediach społecznościowych i w rok zyskała rozgłos w
środowisku twórców i klientów, co widać na Instagramie , który obserwuje prawie 9 tysięcy osób.
O TFM
Ten Fajny Management rozpoczął działalność w lipcu 2021. Firma TFM skupia twórców
internetowych, którzy regularnie tworzą ciekawe treści, a mocną grupę stanowią TikTokerzy
docierający do młodych odbiorców. Management ze wszystkimi twórcami współpracuje na
wyłączność, kluczowa jest transparentność i dbałość o zabezpieczenie potrzeb każdej ze stron,
zarówno twórców, jak i klientów. Firma wspiera autorów treści również w rozwoju ich kanałów
społecznościowych, z kolei klienci mogą mieć pewność, że współpraca jest profesjonalnie
prowadzona.
(Agnieszka Kuźma-Filipek - Lawenda Public Relations)
(Mateusz Bill - Ten Fajny Management)
Zdjęcia z urodzin: @p_baczewski @piotrbaranowski1