The Faim to jeden z najgorętszych obecnie rockowych produktów eksportowych z antypodów. Właśnie wracają z porywającym singlem „Ease My Mind” – wyprodukowanym i zmiksowanym przez Zakk Cervinia (Bring Me The Horizon, Yungblud, Machine Gun Kelly)
Wyprodukowany "zdalnie" pomiędzy Perth i Los Angeles, „Ease My Mind” jest niezwykle wyrazistym i wpadającym w ucho hymnem, napędzanym dynamiczną melodią i wokalem frontmana zespołu – Josha Ravena. Utwór charakteryzuje się dźwięczną perkusją i energicznymi gitarami, które łączą się w oczyszczającym refrenie.
Poza singlem, zespół uraczył nas również towarzyszącym mu teledyskiem – wyreżyserowanym przez Drew Kendalla. Klip nakręcony w różnych miejscach w Australii Zachodniej, nawiązuje do estetyki lat 80. z rekwizytami retro i żywymi motywami kolorystycznymi. Wielokolorowe nagranie zdecydowanie przeciwstawia się mrocznemu sentymentowi utworu.
The Faim
"Ease My Mind" (3:26)
℗ 2021 BMG Rights Management (US) LLC
Premiera: 19 listopada 2019
- „Ease My Mind’” powstała w zeszłym roku, w bardzo nieprzewidywalnym okresie mojego życia. Niezdolny do robienia rzeczy, które były dla mnie najważniejsze, musiałam radzić sobie ze stresem i emocjami, których nigdy nie doświadczałem. - wspomina basista, klawiszowiec i autor tekstów, Stephen Beerkens. - W tym czasie nieustannie szukałem kogoś lub czegoś, na czym mógłbym się oprzeć, i napisałem „Ease My Mind” o przetwarzaniu, przetrwaniu i radzeniu sobie z tymi emocjami.
Single z ich debiutanckiego albumu „State of Mind” były szeroko wspierane na Spotify, Apple Music, Amazon Music, Triple M, Idobi Radio (USA), Kerrang! (Wielka Brytania), Rock Sound (Wielka Brytania), Billboard (USA), Forbes (USA), Alternative Press (USA) i Pilerats. Zarówno „Humans”, jak i „Summer Is A Curse” zdobywały listy przebojów w rodzimej Australii jak i na innych kontynentach.
(The Faim)
Od początku istnienia
The Faim wydawali "Złote" single i zapewniali sobie występy na całym świecie, m.in. Reading, Leeds Festival, Download UK i Slam Dunk Festival, dzieląc sceny z międzynarodowymi sławami jak PVRIS, Against The Current i Sleeping With Sirens.
Zgromadzili ponad 130 milionów streamów na całym świecie, pisali i pracowali z takimi osobami jak Pete Wentz (Fall Out Boy), Mark Hoppus (blink-182) i Josh Dun (Twenty OnePilots). Singel „Summer Is A Curse” pojawił się w spotach reklamowych Jeepa i Coca-Coli.
The Faim sprawdzili się jako grupa muzyków, których celem jest tworzenie oryginalnych piosenek, które łączą ludzi i tworzą unikalną społeczność. - Nasze serca i dusze są w naszych rękach przez 100 procent czasu! – mówi Stephen. - Celem jest granie muzyki, którą kochamy. Przez całą naszą karierę.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Faim
http://thefaim.com
https://www.facebook.com/TheFaim/
https://www.instagram.com/thefaim/
https://twitter.com/thefaim
https://www.tiktok.com/@thefaim?
https://www.youtube.com/channel/UC25TwitIcTJOmZgEPPRbgsw
https://tidal.com/browse/artist/9470562
https://open.spotify.com/artist/6VsU92soWFLtVsSP65rkrN
1. Tongue Tied (2:45)
2. Humans (3:08)
3. Summer Is a Curse (3:01)
4. Beautiful Drama (3:14)
5. Buying Time (2:52)
6. Infamous (3:04)
7. Amelie (3:18)
8. Words Apart (3:34)
9. Where the River Runs (4:06)
10. State of Mind (4:41)
- tak, po debiutanckim albumie "State of mind", pisała o młodych Australijczykach z The Faim, prasa na całym świecie!