Havas SE i Saatchi & Saatchi IS dla marki Jacobs w programie ''Idol'' Wys³ano dnia 16-02-2017 o godz. 19:05:06
Temat: Info
Po 12 latach przerwy program Idol wraca do ramówki Telewizji Polsat. Sponsorem produkcji zosta³a marka Jacobs. Wspó³praca producenta kawy wpisuje siê w now± strategiê komunikacji marki opartej na pobudzaniu do realizacji marzeñ. Mowa o kampanii „Kawa za marzenie”.
Agencja Havas Sports & Entertainment wspiera markê w dzia³aniach zwi±zanych z lokowaniem produktu, a tak¿e ogó³em dzia³añ sponsoringowych przy programie „Idol”.
Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Kreacjê przygotowa³a agencja Saatchi & Saatchi IS.
Program „Idol” to jeden z pierwszych programów typu talent show w Polsce. Karierê w programie zaczynali tacy muzycy jak Monika Brodka , czy Ania D±browska
15 lutego o godzinie 20:00 wyemitowany zosta³ pierwszy odcinek nowej serii. Fina³ programu odbêdzie siê w maju.
Komentarze s± w³asno¶ci± ich twórców. Nie ponosimy odpowiedzialno¶ci za ich tre¶æ.
W³a¶ciel Zbyszek ZbiKo Kowalczyk ˆ (C)+(P) Wszelkie prawa zastrze¿one
kom. 506-504-359 e-mail: zbyszek.kronikarz@gmail.com
www.muzyczneabc.pl - Biblioteka Zbyszka, P³ytoteka Zbyszka, info z kraju i ze ¶wiata *